06 Mac 2010

Jawapan untuk tag from Sis Elviera ;)

Salam 1 Malaysia dan salam perpaduan pada sesiapa yang sudi mengunjungi belog Hana ini walaupun cuma singgah sebentar sambil makan keropok seperti Fahmi Yusoff (hehe :p) .. Semoga kehidupan anda pada hari ini seceria sang suria yang menyinari bumi .. Untuk entri pada kali ini,, Hana ingin menjawab tag daripada Sis Elviera .. Thanks aLot for tagging dear sis :D

(1) Adakah anda rasa HOT ???
Saya cuma gadis biasa yang tidak HOT tetapi COMEL saja,, hehe ;)

(2) Upload wallpaper pc/laptop yang anda guna sekarang !
Gambar kaktus berbunga (cantik3) yang d'snap ketika holiday dekat Cameron Highland .. Sebab line internet agak slow, jadi pix tersebut akan diupload kemudian .. Harap maap,, huhu ...

(3) Cerita pasal gambar ..
Bunga kaktus tuh cantik sangat3 !! Hati berasa sangat teruja dan geram apabila memandang nyee !!

(4) Bila kali terakhir anda makan pizza ?
Dominos pizza dah lame tak makan .. Kalau pizza hut pulak, tak silap rase nyee pada bulan Januari yang lepas .. Terlalu yummy sehingga menjilat jari .. Kalau selalu makan, orang kaya pun boleh bankrap & after that kilo akan bertambah .. Hehe :p

(5) Lagu terakhir anda dengar ?
Tajuk lagu tuh pun Terakhir dendangan Matahari band from Indonesia .. Lagu tuh merupakan lagu tema drama Na O Mei yang sedang hangat ditayangkan diTv3 (alamak, sempat promote lah pulak) ..

(6) Cinta or Sahabat, yang mana paling bermakna ? (soalan rekaan sendiri,, hehe :p)
Cinta itu anugerah terindah daripada yang maha esa .. Sahabat, seseorang yang memahami diri dan bersama kita ketika suka mahupun duka .. 4 me,, kedua-duanyee amat bermakna dalam kehidupan kita sebagai manusia ..

(7) Selain nama sendiri, anda dipanggil dengan nama apa ?
KECIK sebab ketinggian saya yang sederhana, BUDAK COMEL sebab saya memang comel (perasan sudah..) dan ADEK kerana saya anak bongsu .. Kadang kala, rakan baik saya iaitu Suci panggil saya dengan nama ARINA (lakonan Raja Farah dalam drama Na O Mei) maybe sebab saya seoarang gadis yang periang .. Amacam, anda jealous ?? Hahaha :D

(8) Tag lagi 8 orang ..
Alamakk, mohon maap Sis Elviera coz Hana tidak dapat tag seramai itu !! Yang paling penting, jumlah nyee bukan pokok utama tetapi Hana tetap ada tag orang lain .. Hehe ;) .. Mangsa2 yang telah dipilih secara rawak untuk ditag ialah ::

-Dyla, rakan blogger-
-Farahin, rakan blogger & juga my classmate-
-Miss Yanie J, rakan blogger-
-Cik Pieka, rakan blogger-
-Mereka yang ingin menjawab soalan ini,, sangat3 dialukan ..-

(9) Komen anda mengenai Dyla ..
Saya mengenali Dyla melalui blogger .. Enjoy setiap kali visit blog dia .. Kami bertukar link blog dan i follow u, u follow me too .. Hohohohoho ^_^

(10) Anda dan Farahin ..
Saya dan Farahin merupakan classmate semenjak form4 dan kami saling mengikuti blog antara satu sama lain .. Farahin juga merupakan seorang pelajar yang pakar bagi subjek Prinsip Perakaunan selain daripada Wanie dan student yang lain ..

(11) About Miss Yanie J ..
Miss Yanie J merupakan antara mereka yang menjadi rakan blogger saya dan sering kali mengunjungi blog saya .. Page or blog Miss Yanie J juga tidak kurang menarik nyee ..

(12) Story tentang cik pieka .. Huhu ^_^
Kami saling mengenali melalui blogger, bertukar link & saling follow blog antara satu sama lain .. Cik pieka seorang yang friendly & blog dia cute seperti owner nyee ..

(13) Berikan 4 perkara yang anda tau tentang orang yang meng'tag anda ...
-Mengenali sis Elviera melalui blogger & i follow u, u follow me too-
-Dia sedang menanti result SPM yang bakal keluar pada 11/03/2010 (Semoga sis mendapat result yang terbaik !!)-
-Nice, cool, friendly & happy go lucky person-
-Blog milik Sis Elviera sangat cantik & menarik !! Gembira dapat mengenali sis-

(14) Persamaan antara KAMBING dan LEMBU ??
Persamaan antara kambing dan lembu adalah (ibarat menjawab soalan pemahaman BM), mereka adalah haiwan yang tidak bertelur tetapi beranak ..

(15) Perasaan buat tag nii ??
Sangat seronok tetapi mengambil masa yang agak lama sebab line internet very da slow macam kura2 .. Jangan marah wahai Mr. Streamyx ;)

(16) Paper Plane aka Pesawat Kertas,, story ckit ape kebende alah tuh ...
Band dekat sekolah saya yang dinaungi oleh 4 orang jejaka yang perasan macho .. Hahahahaha, gurau sahaja jadi jangan marah haaa .. Maybe band ini akan dikenali umum suatu masa nanti,, insyaAllah aminnnnnn ..

(17) Lokasi terbaik untuk honeymoon dengan family tersayang
-Switzerland, suatu destinasi perlancongan dengan panorama yang memukau mata hati dan jiwa- (make sure 1 Malaysia dah terjah sebelum attack Swiss..)

Akhir nyeee, selepas melalui pelbagai cabaran siap juga jawapan untuk tag daripada Sis Elviera ni .. Huhh,, sungguh penat jari jemari saya menekan papan kekunci komputer untuk memastikan entri ini complete sepenuh nyee .. Peace & Love ;)

p/s :: Harap maap, ini kali pertama Hana menjawab tag .. So, tidak tahu macam mana nak ringkaskan story jadi hasil nyee panjang lebar seperti ini .. Huhuhuhuhu ^_^

Tiada ulasan: