28 Januari 2010

Sweet 7teen on 28 JANUARY 2010 !!!

Happy Birthday Myspace Comments


Saya, Farhana Zainuddin berjanji segala kenangan terindah yang saya lalui semasa berusia 16tahun tidak akan pernah dilupakan dan sudah pasti ia menjadi satu memori yang terpahat kukuh dihati untuk dikenang buat selamanya .. Sudah menjadi lumrah sebuah kehidupan, tahun berganti tahun usia kita akan meningkat .. Jadi, ia membawa suatu erti bahawa diri ini harus sentiasa berfikiran positif serta matang dan yang paling utama kematian semakin menghampiri kita .. Bunyinya amat mengerunkan, tapi inilah sebuah realiti yang pasti ditempuhi oleh jutaan makhluk ciptaan ALLAH s.w.t yang hidup di muka bumi ini .. So, what can i say anymore ?? Just good bye 16 & welcome 17 with the new hopes and success ..

13 SAFAR 1431, KHAMIS, THURSDAY, 28 JANUARI 2010 (:

ALLAH selamatkan saya ...
ALLAH selamatkan saya ...
ALLAH selamatkan NORHIDAYAH FARHANA ZAINUDDIN ...
ALLAH selamatkan saya ...

Happy birthday to me ...
Happy birthday to me ...
Happy birthday to NORHIDAYAH FARHANA ZAINUDDIN ...
Happy birthday to me ...

Hahaha,, seperti biasa gelak sebanyak 3harkat .. Gelak lebih,, takut mulut tak dapat nak tutup nanti .. Hahaha,, ini pesanan khas daripada pihak penaja .. Jangan marah yaww !! Nanti cepat tua yaww !! Sebut pasal tua, saya sedar yang diri ini bukan lagi kanak2 seperti dulu .. Semalam saya masih berumur 16tahun, tapi hari ini angka itu sudah bertambah setahun jadi jawapan nyee sekarang saya sudah berumur 17tahun !! Hahaha,, diri ini bukan lagi seorang kanak-kanak tapi remaja pertengahan maybe jugak remaja akhir .. So, happy birthday to me .. Semoga saya dipanjangkan umur, selalu dimurahkan rezeki yang semestinya halal 100% & mencapai kejayaan yang cemerlang didunia serta akhirat !! Never forget for da SPM 2010, please wish me luck okey readers !! Hahaha,, again & again happy birthday to me !! Pengumuman khas, sekarang saya 17 tahun okey !! Peace & Love (:

Tiada ulasan: