25 Januari 2010

Kerana Merentas Desa Pada 23 Januari ..

Sebelum memulakan apa-apa bicara, mari kita sama-sama gelak sebanyak 3 harkat 'hahaha' .. Terlebih gelak sampai x boleh nak tutup mulut .. Ini pesanan istimewa daripada cikgu akaun saya yang kegirangan iaitu Puan Fauziah Shariff .. Terima kasih cikgu,, pesanan ini akan diingati selalu .. Hahahahaha,, alamak gelak sudah terlebih dua harkat lorh .. Sudaa jangan merepek lagi, jom baca kisah seperti entri belog di atas ..

23 JANUARI 2010 ..

Tahun 2010, saya berada di tingkatan 5 dekat Sekolah Menengah Kebangsaan Tunku Ampuan Durah Seremban (SmkTAD) ataupun dalam erti kata lain saya sudaa menuntut ilmu selama 5 tahun dekat sekolah berkenaan .. Jikalau, x sambung form 6 selepas tamat SPM makne nyee tahun 2010 adalah tahun terakhir saya berada di sekolah yang namanya diambil sempena nama bonda Yang diPertuan Besar N9 iaitu Tunku Munawir ..

Oleh hal yang sedemikian, saya pun menggatal nak melibatkan diri dalam aktiviti merentas desa .. Konon nye, ini kemungkinan tahun terakhir berada di STAD jadi mestilah join segala aktiviti yang dianjurkan oleh pihak sekolah .. Hahaha,, ayat bajet punye bagus .. Akibat nyee, seluruh anggota badan lenguh2 serta sakit2 & saya tidak dapat hadir ke sekolah untuk 1 hari sebab saya terlampau teruja nak merentas desa demi sekolah, bangsa dan negara .. Hahaha .. Sekian terima kasih daun keladi, lain kali buat lagi .. X reti serik betol budak ni, hahaha (:

p/s :: Penulis belog memohon maaf kerana struktur ayat yang digunakan ter'poyo' sedikit .. hehe (:

Tiada ulasan: