12 April 2010

Selamat hari lahir yg ke-17thn CKIN !! ILY BABE ;)




Selamat hari lahir yang ke-17thn buat sahabatku yang tersayang iaitu NURUL ASHIKIN ABDULLAH aka CKIN or BERRY .. Semoga panjang umur, dimurahkan rezeki selalu, dikurniakan kesihatan yang berpanjangan, gud luck & all the best untuk SPM pada tahun niii (insyaAllah !!!) ^_^ .. Terima kasih untuk persahabatan yang terlalu bernilai ini & aku berharap semoga ia berkekalan untuk selamanya .. Thanks jugak sebab ko sudi melayan kerenah aku selama niii dan aku mohon maaf sekiranya ada kata2 ataupun sikap aku yang menyinggung perasaan ko sepanjang kita bersahabat .. CKIN, aku nak ko tahu yang selama niii ko adalah antara orang yang memberikan aku semangat untuk terus melalui kehidupan yang sangat mencabar ini dengan 1001 kekuatan dan aku sangat3 menghargai nyee !!! Babe, apabila usia kita semakin meningkat itu beerti kita harus berfikiran dan bertindak dengan lebih matang .. Tetapi jangan sesekali ko lupa, bahawa ia juga suatu tanda yang usia kita sudah semakin sampai ke penghujung nyee tanpa kita menyedarinya .. Semoga ko sentiasa tabah melalui hari2 yang seterusnya dalam kehidupan yang penuh dengan pancaroba ini .. Aku cuma nak ko tahu yang aku sangat sayang akan persahabatan kita & ko antara SAHABAT aku yang TERBAIK !!! ILY BABE ;)

p/s :: Hari jadi adek angkat kesayangan kuh iaitu QHAIREEN NURSHAKIRA aka PUYEEN jatuh pada tanggal 3 APRIL yang lepas .. Selamat hari jadi yang ke-15thn adek comel !! Akak sayang sangat sama kamooo !! Ahakz ;)

Tiada ulasan: