01 Februari 2011

Nasib baek ayah.. Syukur..

Nasib baek ayah.. Syukur.. Terkezutt mak cik ehh bukann lah.. Sejak bila pula eden ni mak cik sedangkan eden muda remaja lagi laah.. Hehehe.. Sempat berlawak lagii.. Asyik serius je boring lak kan.. Okay, stop mak cik membebel dan kembali balik pada post entri 'Nasib baek ayah.. Syukur..'

Ajal maut, jodoh pertemuan ditangan tuhan kan.. Belum sampai ajal lagi.. Ayah aku panjang umur dan masih lagi diberi kesempatan untuk menikmati hidup dimuka bumi ALLAH s.w.t nii dan aku masih berpeluang untuk berjumpa dengan ayah aku..

Storynye macam nii, satu hari time ayah aku park kereta dkt tempat parking kereta di Pantai Teluk Chempedak angin sangat kuatt.. Entah macam mana, tak sampai beberapa langkah ayah aku berjalan meninggalkan kereta tiba2 pokok besar hempap kereta ayah aku.. Nasib baik ayah aku tak ada apa2 tapi keadaan kereta memang tak dpt nak cakap apalah.. Sedih!

Bila aku call ayah aku dan ayah aku bagitahu story nii, memang aku terkezutt macam beruk tapi sangatsangat bersyukur kerana ayah aku selamat.. Aku memang manja dengan ayah aku dan aku belum bersedia untuk kehilangan ayah aku.. Aku tak cukup kuat, tapi aku sedar suatu masa nanti ayah aku akan kembali juga pada penciptanya dan pada waktu itu aku perlu merelakannya..

Nota kaki; Suatu saat nanti, setiap yang bernyawa pasti akan menemui pencipta mereka dan ingatlah bahawa dunia ini hanya fana serta setiap yang kita miliki itu adalah pinjaman sahaja daripada Dia..

Tiada ulasan: