24 Februari 2010

Tentang Cameron & Exam Bulan Mac ...

Cameron,, please wait for me !! I'm coming soon darlink !! Hahaha,, family aku plan hendak pergi bercuti ke Cameron Highland pada hujung minggu ini yang juga merupakan cuti umum sempena Hari Maulidur Rasul s.a.w. Next week pula, Peperiksaan Bulan Mac akan dijalankan bermula 01/03/2010 sehingga 10/03/2010 .. Dengar khabar, format SPM yang sebenar kemungkinan besar akan digunakan untuk exam pada kali ini .. Hanya tuhan yang maha mengetahui situasi sebenar yang sedang hebat melanda hati, diri dan fikiranku ini yang sangat nervous saat memikirkan tentang exam .. Secara jujurnya, aku belum ready 100% untuk menghadapi peperiksaan ini .. Tetapi, aku akan berusaha dengan sebaik mungkin bagi memperolehi keputusan yang cemerlang & mencapai target seperti yang ditetapkan .. InsyaAllah,, amin ..

p/s :: Semoga percutian ini memberi satu ketenangan buat diri aku & meninggalkan 1001 kenangan manis yang tak bisa untuk dilupakan .. Harap2, ia akan menambahkan keyakinan & semangat aku untuk menduduki exam bulan Mac ini ..

Tiada ulasan: