19 Januari 2010

Tamat sudah drama 'Cinta Balqis' di TV3 ..

Hai hai,, everybody especially mereka yang menjadi peminat fanatik drama 'Cinta Balqis' dekat TV3 sudah sedia maklum bahawa drama favorite mereka itu telah tamat semalam .. Haha,, peminat itu termasuklah saya .. Pada hakikatnya, saya memang meminati drama tersebut tapi tidaklah sampai menjadi terlampau fanatik .. Hehe,, please please please kamu jangan cepat marah apabila mendengar omongan saya tadi ..

Tidak perlu story panjang lebar, secara kesimpulanya story link drama tersebut sangat bagus .. Tahniah buat semua yang telah terlibat secara langsung ataupun tidak langsung bagi menjayakan drama Cinta Balqis .. Haha,, ayat bajet bagus like tuan director bagi drama ni .. Btw,, melalui drama ni banyak pengajaran berguna yang boleh didapati dan ia memberi satu pengalaman yang bernilai buat para penonton setia drama ini .. Akhir kata, cinta sejati selalunya berada di depan mata .. Cuma, sebagai manusia biasa kita seringkali terlepas pandang .. Jadi jangan sesekali mempersiakan cinta sejati itu yang sudah tentu merupakan cinta suci anugerah daripada yang maha esa .. Sekian terima kasih (:

Credit for Hassan, Balqis, Ezany @ Emran, Mak Biah serta yang lain-lain .. Haha,, saya mengaku yang ayat ni bunyi nyee teramat poyo tahap A-level :p ..

p/s :: Terima kasih kerana sudi melawati belog rasmi saya (:

Tiada ulasan: