16 Januari 2010

Mengenali diri saya sebagai blogger baru (:



Assalamualaikum .. Annyeonghaseyo .. Sawadee kap & hola para pembaca sekalian .. Selamat mengunjungi belog rasmi milik saya .. Okay readers, saya mahu berkongsi seberapa banyak mungkin info mengenai diri saya sebagai blogger baru seperti dibawah ::

♥Nama saya Norhidayah Farhana binti Zainuddin♥

♥Just call me Hana, Dayah or Kecik :p♥

♥Saya lahir pada 28 Januari 1993 di Hospital Besar Seremban (HTJS)♥

♥Sangat suka mendengar muzik bagi merehatkan minda ^_^♥

♥Favorite :: Blogging, membaca buku, melancong, ketawa & senyum sokmo♥

♥Setiap kali bukak facebook, akan leka bermain di farmville :D♥

♥Warna kegemaran saya :: Merah, hitam, putih, pink, baby blue & purple ;)♥

Mereka kesayangan saya♥ ::

Ibu terhebad (Puan Maznah binti Sies)

Ayah penyayang (Encik Zainuddin bin Mohd Zain)

Kakak terbaik (Noormazalina binti Zainuddin)

Abg Wan, Bro Feruz, Bro Apit, Zetty & Nani (cousins tersempoii)

Rakan-rakan teristimewa yang sentiasa bersama saya time susah & senang

Thanks for everything !! I LOVE YOU !!

Tiada ulasan: